Strategie | Creatie | Organisatie

Verdiepingen

CULTUUR

Dit artikel is een aanvulling op het boek StoryDoing voor organisaties. Zie bladzijde 125-127 (theorie Cultuur) en bladzijde 143-149 (schrijfsessie Identiteit). Als het goed is, klinkt de unieke Cultuur van een organisatie helemaal door in het Oerverhaal. Het kwadrant Podium is er de belangrijkste input voor. Het werkt door in de kwadranten Identeit, Aanbod en Iconische acties. Zie model.

Read More
Ron van Gils
IDENTITEIT

Dit artikel is een aanvulling op het boek StoryDoing voor organisaties. Zie bladzijde 122-124 (theorie Identiteit) en bladzijde 137-143 (schrijfsessie Identiteit). Als het goed is, klinkt de unieke Identiteit van een organisatie helemaal door in het Oerverhaal. Het kwadrant Hoofdrolspeler is er de belangrijkste input voor. Het werkt door in de kwadranten Cultuur, Aanbod en Iconische acties. Zie model.

Read More
Ron van Gils